Dopisy od "dálkově adoptovaného" Evžena

01.01.2014 19:22

Milý sbore JB Ostrava,

zdravím Vás s přáním Božího pokoje.

Chci Vám napsat, že se mi během prázdnin stýskalo po škole, protože se velmi rád učím novým znalostem. Jsem nadšený z nových přátel a spolužáků. Mohu se teď více naučit od své nové učitelky, slečny Maysové. Je dobrou učitelkou a mojí třídní poradkyní.

Naše národní vláda se rozhodla implementovat program K12. Jde o to, že žáci stráví šest let v základní škole a dalších šest let na střední škole. Cílem má být zvýšení efektivity studia a rozvoje studentů.

Mnohokrát Vám děkuji za školní uniformu, za boty a za deštník.

Nechť Vás Pán stále vede.

S láskou

Evžen

 

Milý sbore JB Ostrava,

přeji Vám všem požehnaný den. Doufám, že se máte dobře.

Píši Vám, abych Vám poděkoval za potraviny a za přikrývky, které jste dali mně a mým spolužákům. Po pětidenním těžkém monzunovém dešti je to pro nás požehnání. Mnoho farmářů je na tom podobně jako můj dědeček - byli velmi těžce poškozeni záplavami. Jejich úroda byla zcela zničena a proto také vzrostla cena zeleniny. Jsem za Vás velmi vděčný, že jste při nás stáli během během těchto krutých dnů.

Rád bych Vás ujistil, že studuji velmi pilně. Dělám to kvůli Vám, kvůli mé budoucnosti a samozřejmě také kvůli mé rodině.

Ještě jednou Vám mnohokrát děkuji za laskavost. Nechť je Bůh s Vámi.

S láskou

Evžen