Právě přišel první dopis od dálkově adoptované Sarity

15.10.2015 20:36

Milý sbore JB Ostrava,

ahoj! Moc ráda vám píšu. Toto je poprvé, kdy někomu píšu dopis. Tak mi prosím odpusťte, když někde udělám chybu.

Ráda vám řeknu něco o sobě. Jsem v 5. třídě a moje škola se jmenuje Golden Pearl School. Mám ráda tanec. Jsem moc ráda, že vás mohu informovat, že jsem byla vybrána do finálního kola v sólovém tanci. Mám starší sestru a staršího bratra. Mají mě moc rádi a pomáhají mi s mojí prací. Po škole navštěvuji vyučování (angl. tuition - může jít o jakoukoli jinou než školní formu vyučování, např. o doučování v partnerské organizaci IN, nebo také o lekce tance ...).

Ráda si hraju a trávím čas se svými přáteli. Teď jsme šli na piknik a bylo to poprvé, co jsem šla s velkou skupinou. Měli jsme spoustu legrace.

Každou neděli chodím do sboru a zapojuji se do církevního programu.

Tady je období dešťů. Jaké je počasí u vás? Co děláte ve svém volném čase? Celá moje rodina vás má ráda a modlí se za vás. Děkuji vám za to, že mě máte rádi a pečujete o mně.

Mám vás ráda, chybíte mi a každý den se za vás modlím. Prosím, pošlete mi vaši fotku.

Vaše dítě

Sarita