Předvánoční dopis od Evžena

19.11.2010 16:36

Náš dálkově adoptovaný Evžen napsal:

Moji milí,

přeji vám hezký den. Doufám, že se máte dobře a že jste v dobré pohodě. Pokud byste se zeptali mě, já se mám fajn. Rád bych vám řekl, že od začátku školy jsem velmi nadšený, protože se můžu setkávat s novými přáteli a s novými spolužáky. Také se mohu dovědět víc od mé nové učitelky, která se jmenuje slečna Agripina Galangová. Je mojí třídní poradkyní a dobrou učitelkou. Slibuji, že budu velmi pilně studovat – a to kvůli vám, kvůli mé budoucnosti a samozřejmě kvůli mé rodině.

Moje matka i já jsme byli překvapeni, protože jsme dostali víc, než jsme očekávali. Chtěli bychom vám poděkovat za všechny ty věci, jako jsou boty, školní potřeby a školní uniforma.

Tak to je všechno a zdravím vás všechny.

Bůh vám všem žehnej.

S láskou

Eugene Garcia