Aktuálně od naší Sarity

18.05.2017 11:23

Milý sbore JB Ostrava,

zdravím Vás, jak se máte? Doufám, že fajn. Prosím, modlete se za mé zkoušky a za moji rodinu. Děkuji, že mě podporujete. Chci Vám napsat, že se mi daří v tanci. Zúčastnila jsem se taneční soutěže a obsadila jsem 2. místo. Podílím se na našem církevním programu a v neděli chodím do nedělní školy.

Počasí je tady studené. Doufám, že u Vás je teplo. Moc Vám děkuji za Vaši lásku a za Váš zájem o mě a o moji rodinu. Také Vám děkuji za vánoční dárek, který jsem dostala prostřednictvím International Needs 26. ledna 2017.

Ve volném čase si hraji s kamarády. Když mám čas, pomáhám doma s mytím nádobí a s úklidem.

Prosím, napište mi o sobě. Rádi bychom o Vás více věděli.

Moje rodina Vás pozdravuje a děkuje Vám.

S přáním všeho dobrého

Sarita