Další dopisy od Evžena

07.11.2011 17:57

Náš dálkově adoptovaný klučina Evžen nám poslal další dva dopisy:

Milý sbore JB Ostrava,

přeji Vám dobrý den. Doufám, že se vám daří po všech stránkách dobře.  Já se mám také fajn.

Chci vám napsat, že z počátku školního roku jsem ve škole hodně chyběl, protože jsem si chtěl zvýšit vědomosti (zřejmě šlo o nějaké intenzívní doučování mimo školu v době běžných vyučovacích hodin). Byl jsem nadšený, protože jsem poznal nové přátele a spolužáky a také jsem se naučil více od své nové učitelky paní Gerlie G. Lomové. Byla mojí třídní poradkyní a dobrou učitelkou.

Mám matku, bratra a sestru, kteří jsou ke mně velmi laskaví. Pravidelně se modlím k Bohu za vedení pro mě i pro moji rodinu.

Chci Vám mnohokrát poděkovat za všechny věci – za boty, tašku, uniformu a školní potřeby. Děkuji za všechnu Vaši podporu a modlitby.

Nechť je Bůh vždycky s Vámi.

S láskou

Eugene G. Garcia

 

Milý sbore JB Ostrava,

přeji Vám všem, abyste tento den prožili příjemně a užitečně.

Děkuji Vám za dopis a fotografii s lidmi z Vašeho sboru v Ostravě. Je krásné mít takovou dovolenou, během které můžete prožít zábavu i odpočinek, i když je to jen na krátkou dobu. Přál bych si, abyste jednou něco podobného našli i v naší zemi.

Ve škole mi to teď jde velmi dobře. Také moje matka, bratr a sestra se mají dobře.

Děkuji Vám za všechny věci, které jste nám dali.

Nechť je dobrý Bůh vždycky s Vámi.

S láskou

Eugene G. Garcia